25. 12. 2012.

Umesto pobedničkog trofeja - živo prase


Ovo se nije desilo u Srbiji već u Španiji, a britanski biciklista je bio u potpunom šoku kada su mu organizatori trke kao pobednički trofej dali pravo pravcato živo prase.

I dok je biciklista Kris Barlet (26) pokušavao da dođe sebi, prasence je veselo groktalo... "Za trku sam se prijavio kako bih još jednom proverio svoju kondiciju pre kraja godine i nisam ni znao šta je glavna nagrada. Kada su mi u naručju doneli prase bio sam van sebe. Pitao sam šta da radim sa njim, a čovek koji mi ga je doneo kratko je rekao - pojedi ga", kaže biciklista.

Međutim, iako ide vreme praznika, ovom prasetu se sreća osmehnula pa je u skladu sa tim dobilo i ime Laki Rafa (Srećni Rafa) i zvanična je maskota Krisovog kampa za treninge.

Definitivno je to bila "ljubav na prvi grok". Pogledajte.


Izvor: Mondo

Нема коментара:

Постави коментар