Smak sveta, koji bi prema majanskom kalendaru trebalo da se dogodi 21. decembra 2012, sve je bliži, a dok mnogi širom sveta paniče, velike firme rešile su da od toga naprave sebi dobru reklamu i da zarade.
Karipsko izletište Kskaret ponudilo je „milion dolara nagrade“ svakome ko preživi smak sveta.
- U slučaju da svet nestane 21. decembra 2012, korisnik mora da se pojavi u Kskaretu dan posle kataklizme sa važećom ličnom kartom kako bi bio isplaćen. U slučaju smaka sveta, korisnik nagrade biće u potpunosti obavezan da ponovo naseli svet - navodi se u sertifikatu izletišta.
Meksički odeljak „Renoa“ sprovodi promocije „kraj sveta“ sa beskamatnim zajmovima za automobile uz slogan „S obzirom na to da se kraj sveta približava, mi ukidamo kamate“.
Čak i američka voditeljka Opra Vinfri „vjeruje“ u smak sveta. Na njenom sajtu reklamiraju se „jela za apokalipsu“.
Izvor: Kurir
- U slučaju da svet nestane 21. decembra 2012, korisnik mora da se pojavi u Kskaretu dan posle kataklizme sa važećom ličnom kartom kako bi bio isplaćen. U slučaju smaka sveta, korisnik nagrade biće u potpunosti obavezan da ponovo naseli svet - navodi se u sertifikatu izletišta.
Meksički odeljak „Renoa“ sprovodi promocije „kraj sveta“ sa beskamatnim zajmovima za automobile uz slogan „S obzirom na to da se kraj sveta približava, mi ukidamo kamate“.
Čak i američka voditeljka Opra Vinfri „vjeruje“ u smak sveta. Na njenom sajtu reklamiraju se „jela za apokalipsu“.
Izvor: Kurir
Нема коментара:
Постави коментар