16. 12. 2012.

Bokser tokom seksa slomio penis


Bokser je otkrio da se trenutno nalazi u bolnici gde lekari pokušavaju da mu saniraju povredu.

Američki ultima fajter Rej Elbe priznao je da je tokom seksa sa devojkom u Indoneziji slomio penis.

Elbe je otkrio da se trenutno nalazi u bolnici gde lekari pokušavaju da mu saniraju povredu. On se oglasio na jednom forumu gde tvrdi da je povredu zaradio tokom seksa u kojem je devojka malo preterala.

„Istinita priča: U Kuala Lumpuru trenutno čekam da stigne specijalista. Devojka je bila na meni i dogodilo se… Krvi je bilo svuda, a čak sam se i onesvestio. Pao sam na pod i nokautirao sam sebe. Okrnjio sam dva zuba i razbio bradu. Nije došlo do spoljnjeg preloma. U bolnici bi trebalo da ostanem oko tri dana, a naredne dve nedelje moram da uzimam tablete kako ne bih dobio erekciju. Operacija je prošla uspešno i za saad mi lekarski troškovi iznose oko šest hiljada dolara“, ispričao je Elbe.

Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар