7. 12. 2012.

Vapaj Sarajke: Duh me tera na bludni seks!


Nesrećna žena tvrdi da je posećuje zli džin (duh, turski prim.aut) koji redovno s njom ima divljačke seksualne odnose. Srećno udata žena i majka petogodišnje devojčice piše da se nalazi u bezizlaznoj situaciji, jer taj „napasnik“ jednostavno ne razume reč „Ne!“.

U potpunosti prenosimo pismo koje su objavili bosanski mediji.

Srećno sam udata, imam divnu ćerku i ogroman problem. Od mog dvadeset i četvrtog rođendana i već punih tri godine imam odnos sa džinom, koji me posećuje u krevetu naveče ili u zoru. Sa mnom obavlja bludne i nemoralne radnje. Zarobio bi mi ruke tako da se ne opirem i onda prodirao u mene duboko.

Danas se osećam potpuno isfrustrirano jer mužu i meni je godišnjica braka, a taj džin, koji se predstavlja imenom Net, dao je svome egu, ili bolje reći strastima, neviđenog oduška! Ne želim da opisujem sve ono što mi radi, ali tako nešto nisam mogla ni zamisliti da postoji.

Često sam primorana da ga zadovoljavam i na najizopačenije načine, a on koristi skoro sve izbočine svoga tela za seks sa mnom! Na svu sreću, samo ga ja mogu videti. Ne, nisam luda i nemam šizofreniju. Net je više nego realan! Nisam znala o čemu se radi i mislila sam da je u pitanju nekakav duh. Kod nas hrišćana, reč džin nije poznata.

Onda mi je jedna prijateljica muslimanka ispričala da je moguće da me posećuje takozvani „džin ljubavnik“. Nema koga nisam molila za pomoć da ga otera od mene. Znam samo da se osećam beznadno i očajno. Moj muž ne zna za ovog nepoželjnog ljubavnika, a i bojim se da mu kažem, jer pitam se kako bi reagovao. Možda ne bi razumeo“.

Prema definiciji džin (turski, duh, prim. aut) nevidljivo je biće, stvoreno iz vatre. Izgledaju poput ljudi, s tim da su veći, razvijeniji i brži, ali manjih intelektualnih sposobnosti. Poput ljudi, i oni jedu, piju, muškog su ili ženskog roda, sklapaju brakove, razmnožavaju se, obrazuju, s tim da ne grade građevine, niti su razvili ikakvu tehnologiju.

Životni vek im je između 3.000-4.000 godina. Ljudi ih najčešće ne mogu videti. Isto kao i ljudi, i džini imaju sposobnost izbora između dobra i zla, ali veći je broj onih koji su zli.

Izvor: Kurir


Нема коментара:

Постави коментар