15. 12. 2012.

Igrao se "vrućih" telefona


Vredni suprug je želeo da iznenadi svoju ženu, pa je rešio da umesto nje obavi kućne poslove.

Kada je na red došlo peglanje veša, telefon je zazvonio, a nesrećnik se umesto na telefon, javio na peglu.

Tomas Packovski iz Elbaga želeo je da pokaže kako može da bude divan muž i da uradi neke poslove po kući.

"Rešio sam da sve lepo ispeglam dok je ona na poslu, da joj dokažem da mogu", počeo je priču Tomas.

On se oduvek divio ženama što mogu da rade nekoliko stvari u isto vreme, pa je zato uključio peglu, otvorio pivo i gledao boks meč.

"Problem je bio u tome što sam se preterano udubio u bokserski meč i nisam preterano obraćao pažnju na ostalo. Kada je zazvonio telefon, podigao sam peglu greškom i prislonio je na uvo. Takav bol u životu nisam osetio", rekao je Packovski.

Da stvar bude još gora, dok je trčao do kupatila da ispere vodom opekotinu, on se "zakucao" u vrata.

"Tako da mi je i oko sada plavo i zatvoreno. Izgledam kao da sam učestvovao u onom meču", rekao je nesrećni Poljak.

Doktori su mu predvideli brz oporavak, ali mu je do daljnjeg zabranjen rad po kući. 

Izvor: Mondo

Нема коментара:

Постави коментар