29. 12. 2012.

Čudak: Dao 120.000 evra da liči na svoju devojku

 Gevin (levo) postaje Li kad se našminka i dotera

London - Neobičan par. Britanac Gevin Bils (47) potrošio je više od 120.000 evra na plastične operacije, perike i odeću da bi ličio na svoju devojku Sju (54). Njega, inače, privlače žene, ali je od svoje sedme godine počeo da oblači žensku garderobu i da se šminka, a kada je upoznao Sju, poželeo je da izgleda baš kao ona. Sada toliko liče jedno na drugo da većina misli da su njih dvoje sestre bliznakinje, a kada je obučen kao žena, Gevin se zove Li.

Gevin je uložio nekoliko desetina hiljada evra na operaciju jagodica i nosa i fejslifting da bi ličio na svoju izabranicu Sju. Takođe, potrošio je više od 14.000 evra na perike, 6.000 na kozmetičke tretmane i čak 33.000 evra na žensku garderobu, a iako izgleda da ima velike grudi, nikada se nije odlučio da ugradi silikone.

Sju je upoznao u jednom alternativnom transseksualnom klubu još 2000, kada ga je impresionirala svojim izgledom. Tada je bio obučen kao žena, nosio je crnu periku i jaku šminku, ali kad je ugledao Sju, njegov život se promenio.

- Bila je najseksepilnija tamo. Iako sam kao žena imao mnogo samopouzdanja i u tom trenutku se osećao sjajno, sećam se da sam odmah poželeo da budem kao ona. Čak sam bio i ljubomoran na njenu predivnu kosu i prirodnu seksualnost. Sju ima fantastičnu figuru, krupne prelepe oči i istaknute jagodice, jednostavno je idealna žena - rekao je Gevin, koji je godinama od svih tajio svoju sklonost.

Ipak, Sju ga je prihvatila takvog kakav je i podržava ga.

- Gevinovo pretvaranje u njegov ženski alter-ego Li za mene nikada nije bio problem. Nisam lezbijka, ali cenim žensku lepotu. Kada je počeo da me kopira, nije mi smetalo, već sam bila polaskana - istakla je Sju.

Sju sa Gevinom bez perike i šminke

Voli što je muškarac 

Gevin Bils tvrdi da je srećan što je muškarac i da nikada ne bi promenio pol, ali voli da se pretvara u ženu u proseku dvaput nedeljno. Tada i on i njegova devojka Sju uživaju što ljudi misle da su sestre bliznakinje, dok u ostalim situacijama deluju kao svaki prosečan par. Takođe, prema njihovim rečima, veoma su srećni jer imaju isti ukus za stvari i šminku, zbog čega mogu da idu zajedno u kupovinu i uzajamno se savetuju.

Izvor: Kurir



Нема коментара:

Постави коментар