21. 12. 2012.

Ovo je najmršavija žena na svetu

Valerija Levitin, najmršavija žena, anoreksija
 
Horor! Ruskinja Valerija Levitin (39), koja živi u Monaku, najmršavija je žena na svetu jer ima samo 25 kilograma. Visoka je 172 centimetra i, prema savetima lekara, trebalo bi da ima 56 kilograma. Ona već godinama ne uspeva da se ugoji jer boluje od teškog oblika anoreksije, koja joj se, prema njenim rečima, pojavila još u ranoj mladosti, kad joj je majka, iz straha da se ne ugoji, smanjivala porcije hrane.

Valerija je sa 19 godina izgledala kao sve ostale devojke
39 godina

- Majka se plašila da ću biti debela kao neke moje rođake, pa mi je svaki obrok merila. Kad smo se preselili u Ameriku, počeli su da me zadirkuju zbog izgleda jer sam imala nekoliko kilograma viška. Zbog toga sam počela radikalnu dijetu i do 23. godine spala na samo 20 kilograma. Dugo nisam jela šećer i hleb, pa moje telo više i ne može da ih svari - rekla je nesrećna Valerija.

Ona često dobija pisma devojaka iz svih krajeva sveta koje je podržavaju i pitaju kako da postignu izgled kakav ona ima, što ju je nateralo da javno progovori o svom problemu i započne aktivnu borbu protiv anoreksije.

Valerija se nada da će se jednog dana izlečiti i vratiti u rodnu Rusiju i možda zasnovati porodicu uz pomoć surogat-majke.

Nikome ne želim da ovako živi

- Odlučila sam da podelim svoju priču s drugima kako bi mogli da izbegnu ovakvu sudbinu. Anoreksija me je učinila usamljenom, neprivlačnom i odbojnom ljudima - kaže Valerija.

Izvor: Kurir
 
 


Нема коментара:

Постави коментар