4. 7. 2013.

Nastavniče, presvucite se!

 Od 1970. fura istu kombinaciju

Tokom čitavih 40 godina, nastavnik iz Teksasa na školskoj slici "furao" istu odeću.

Dejl Irbi prvi put se slikao u košulji od poliestera sa velikom kragnom i braon puloveru 1970. godine. Naravno, svake godine je u njegovoj školi bilo organizovano slikanje, a 1971. napravio je gaf - slučajno je obukao istu kombinaciju.

"Postideo sam se kad sam video novu sliku, mislio sam da će me prozivati da nemam drugi džemper, da će mi dobacivati da kupim nešto novo, ali moja žena mislila je da je to baš simpatično, i naredne godine rekla mi je - obuci opet isto", kaže Irbi, koji se ove godine penzionisao.

Do penzije nije odustao od košulje i pulovera
 
Šala je nastavljena čitavih 40 godina, pa su čitave generacije đaka u svom godišnjaku imale Irbijevu sliku u istom "autfitu".

"Čak i 40 godina kasnije, mogu da se uvučem u istu košulju i pulover, samo ako malo uvučem stomak", rekao je on.

Košulja i pulover "nadživeli" su radnju, čak i tržni centar, u kojima su kupljene. Radnja je zatvorena sredinom osamdesetih, dok je tržni centar srušen 2006. godine.


Izvor: Mondo
 



Нема коментара:

Постави коментар