26. 7. 2013.

Pogledajte kako je 1.693 plesača oborilo svetski rekord


Korak po korak i sve je bilo spremno za ples pobednika!

Bilo je potrebno 1.693 plesača kako bi oborili Ginisov rekord u Riverdensu. Dablin je tako ponosan vlasnik najduže vrste plesača ovog tradicionalnog plesa.

"Veliko je zadovoljstvo biti ovde i veoma je emotivno biti deo svega ovoga, videti sve te plesače različitog uzrasta i nacionalnosti. A mi smo mnogo ponosni što danas ovde predstavljamo našu zemlju", rekao je Klarison Ariki-Rakos, čileanski turista.

Srećni obarači rekorda nadmoćno su nadmašili dosadašnji rekord koji je brojao tek hiljadu plesača. Ovaj put 693 osobe više iz 44 zemlje, ponos su Irske!

Obaranje rekorda odlična je zamisao irske turističke zajednice koja planira da do kraja godine, u svrhu promocije turizma, održi 4.000 događaja koji slave njihovu domovinu, ljude, istoriju i kulturu.

"Oduvek sam volio Riverdance. Video sam ih u Vankuveru i pomislio sam kako bi bilo veoma zabavno pa sam odlučio i ja da zaplešem, čak u svojim poodmaklim godinama", rekao je Dejv Gibson, kanadski turista.

U ovoj "igri" godine nisu bitne - bitna su samo pravila, prema kojima su plesači trebali u jednoj vrsti plesati u kontinuitetu pet minuta!

Ovoj sjajnoj ekipi je to i uspelo!



Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар