27. 7. 2013.

Fobija: Plaši se hrane, vrišti na sir!


Studentkinja iz Britanije Semi Dženkins (20) jedna je od retkih osoba na planeti koja pati od turofobije, odnosno straha od sira. Devojka iz Burnmauta oseća se loše pri samoj pomisli na sir, a se zadesi u istoj prostoriji gde se nalazi taj mlečni proizvod, Dženkinsova dobija napad panike, vrišti i znoji se.

-Osećam se odvratno pri samoj pomisli da dodirnem ili probam sir. Kad sam bila mlađa ta fobija nije bio toliko izražena. Majka mi je rekla da sam napad panike imala kada sam bila mala, ali se ja toga ne sećam – priča devojka koja je rešila da potraži profesionalnu pomoć kako bi savladala svoj strah.

- Ne znam zbog čega se toliko plašim. Neprijatno mi je kada moji cimeri naruče picu, a ja moram da izađem iz sobe. takođe, kada se vrate iz nabavke, u strahu sam da neće da otpakuju kupljeni sir – kaže studentkinja.

Fobija koju ima koštala je Dženkinsovu i i jednog posla, kada je konkurisala za mesto u supermarketu. Kada joj je potencijalni poslodavac telefonom saopštio da je trebalo da radi na odeljenju za prodaju sira i mlečnih prerađevina, ona je samo spustila slušalicu.


Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар