28. 7. 2013.

Očajna: Žena nudi 10.000 dolara onome ko joj pronađe muža


Pronaći ljubav svog života nije lak zadatak, a neki su čak spremni i platiti da to netko učini za njih.

Ova je, već poprilično očajna žena, svojim prijateljima ponudila pristojnu svotu za pomoć.

Naime, u javnost je procurio e-mail u kojem žena svojim prijateljima nudi 10.000 dolara ako joj predlože muškarca za kojeg će se udati. Novac će biti isplaćen na dan eventualnog venčanja.

Očajna udavača je pročitala dve knjige o samopomoći u mesec dana, nema muškarca u svom životu pa je zadnje dve kriške pice polila deterdžentom da ih ne bi pojela; do te mere ide njena odlučnost da se napokon skrasi.

Iz tih je knjiga ipak naučila kako ne valja sediti i čekati čudo, već delovati, pa je pregazila svaki oblik ponosa i svojim prijateljima poslala mail kojeg prenosimo u celosti:

"Pišem vam jer sam odlučila da sprovedem agresivne mere kako bih pronašla frajera s kojim ću provesti život. Shvatila sam kako su dve stvari bitne: prvo, veliki je procenat brakova koji su sklopljeni zbog intervencije prijatelja i drugo, mnogi ne razmišljaju o tome da spoje svoje prijatelje koji su samci. Jasno mi je. Upoznati me s budućim mužem nije na vašoj listi prioriteta. Ali mislim da imam ideju koja će promeniti to: lično ću dati 10.000 dolara prijatelju koji me spoji s mojim mužem. To funkcioniše ovako: 1. korak: Sredite mi sastanak s muškarcem 2. korak: Udam se za njega 3. korak: Dobijete 10.000 dolara na dan mog venčanja."

"Znam da mislite kako je ovo u potpunosti suludo. Za početak, hvala vam – počašćena sam. I u potpunosti se slažem. Ali činjenica je da pronalaženje muža uvek košta. Dobila sam 1.000 nagradnih bodova od kozmetičke firme i to nije zato jer kupujem kozmetičke proizvode kako bih zadivila svog nećaka 4-godišnjaka”.

Dve stvari joj se stvari moraju priznati: zadivljujuća je njena odlučnost, a i originalnost ideje.


Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар