29. 7. 2013.

Izgubljena: Iguana preplivala Savu i ilegalno ušla u Bosnu


Vinko Jovanovac (25) iz Gradišta u Hrvatskoj izgubio je svog kućnog ljubimca, iguanu Mazu, za koju sumnja da je preplivala Savu i tako ilegalno prešla u Bosnu i Hercegovinu.

- Da mi neko za dve-tri godine javi da su videli krokodila u Savi, znao bih da je moja Maza preživela - kaže Vinko, zvani „umetnik duginog oka“. Njegova omiljena kućna ljubimica preplivala je Savu u sredu i još se nije vratila niti ju je neko pronašao.

- Maza je uvek sa mnom išla na kupanje na Savu, a kad bi joj to dosadilo, popela bi mi se na glavu. Toliko mi je ušla pod kožu da sam njen portret godinu dana nakon što sam je nabavio tetovirao na desnoj nozi. Prijatelju koji je radio tetovažu Maza je pozirala kao model, a boje tetovaže bile su baš Mazine boje - priča Vinko.

Maza je duga oko 120 centimetara, stara je pet godina i potpuno je bezopasna. Svakoga ko eventualno dođe u kontakt s njegovom odbeglom ljubimicom Vinko upozorava da Maza nije opasna, da ne grize, ali da je nipošto ne treba hvatati za rep.


Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар