14. 10. 2012.

Neverovatno pismo Titu: Seljak tražio smrtnu kaznu za sve odbegle supruge!

Josip Broz Tito

Internetom kruži pismo na kojem je naznačeno da je iz arhive Josipa Broza Tita, a da ga je poslao Ivan Ciganović 15. jula 1946. godine.

Seljak iz Podravine tadašnjem prvom čoveku savezne države požalio se na suprugu koja ga je ostavila. S obzirom na težinu "dela" koje je žena počinila, a sigurno je još sličnih prestupnica u zemlji, Ciganović predlaže Titu uvođenje zakona koji bi bežanje od supružnika bilo kažnjivo smrću.


"Uvek sam govorio ženi: 'Draga ženo, nemoj da me ostaviš, radije me ubij, nego da odeš u skitnju.' Ali eto otišla je lakoumnica i ovako me sada polagano ubija teška sudbina. Pitanje je kada će je pronaći i uhapsiti! No, ja se ne dam uništiti pritisku takve saboterke kakve je moja lakoumna žena. I ja hoću da živim dostojno i pošteno demokratski, kao i većina dobrih ljudi."
 
Ciganović je zatražio da se u celoj Jugoslaviji javno objavi zakon o zaštiti bračnog života:

- Svaka udata žena, koja ostavi svog muža, i ode u svet, kažnjava se smrću.

- Svaka udata žena, koja živi u svetu, bilo gde u kakvoj službi, mora da ima pismeno odobrenje koje je potpisao njen muž.

- Svaka osoba, koja bi zadržala kod sebe tuđu ženu bez takvog odobrenja ili bi je skrivala te je ne bi prijavila policiji kažnjava se smrću.

- Svako krivotvorenje takvog odobrenja kažnjava se smrću.

- Ovo sve važi i za muža, ako bi ostavio ženu otišao u svet u nepovrat.

Izvor: Vesti online


Нема коментара:

Постави коментар