16. 10. 2012.

Felikse, vrati Ramosovu loptu!


Baumgartnerov skok s ivice svemira izazvao je salve reakcija na internetu, mi izdvajamo neke od najzanimljivijih.

Poslednjih dana smo apsolutno sve saznali o Feliksu Baumgartneru, pa čak i šta je napisao na Facebooku. Da "News of the world" još izlazi možda bismo saznali i ono što ne terba.

Austrijski esktremni sportista je u nedelju skočio s visine od 39 kilometara i dostigao brzinu od 1.324 kilometara, na sat milioni ljudi širom sveta su ovaj veličanstveni događaj pratili putem prenosa. Istovremeno na sajtovima i društvenim mrežama su "pljuštali" komentari.

I dok su jedni govorili da je klasična nameštaljka, da nam ispiraju mozak, drugi su priznali da su se rasplakali, da im je drago što su prisustvovali istorijskom momentu...

Pojedine devojke su pisale "Felikse oženi me", a muškarci su ga zvali da im bude kum.

"Feliks će mi biti kum na zemlji on mi nije ništa osim čovek kojem mogu samo da se divim meni i svima nama gore je bio rod najrođeniji i mislim da nema osobe koje se nije pomolila Bogu za njega zaplakao sam i ponosan sam na to. Brate Felikse, pozvan si na svadu... naći će se mesto viška ;)", jedan je od komentara na našem sajtu. 


Dok je Baumgartner bio kilometrima udaljen od tla neki su se setili popularne pesme:

"Željko Samardžić: 9.000 metara na nebu sam ja.. Felix: Bi.ch please! :D"

Bilo je i šala na račun šuta fudbalera Real Madrida.

"Matori, ako naiđes na loptu dok silaziš, molim te ponesi je!!! Pozdrav, Serhio Ramos".


Da li smo propustili neku zanimljivu šalu?


Izvor: Mondo


Нема коментара:

Постави коментар