9. 10. 2012.

Narodni poslanik Nevena: Ku***tino jedna... Moja pi**a je lepa i može da se gleda

Pošteno zarađivala za svoj hleb: Nevena Adžemović pre šest godina

Dnevni list "Alo" objavio je fotografije međunožja bivše Modelsice, a sada narodnog poslanika u Skupštini Srbije - Nevene Adžemović. Fotografije su nastale pre šest godina dok je Nevena izazovno pozirala i na haubi mamila posetioce Sajma automobila. Pošto je fotografije videla cela Srbija Nevena je pozvala redakciju "Aloa" i na najprimitivniji način izvređala novinare, a za svoje međunožje rekla da je lepo i može da se gleda, pošto niko ne može da ga ima.

"Ku***tino jedna! Znaš šta, moja pi**a je lepa i može da se gleda. Mene su svi gledali i to je bilo sve", vikala je Nevena, a na kostataciju novinarke "Aloa" da će objaviti razgovor, poslanica je odgovorila: "Ljubomorna si na to kakva sam ja. Šta da ti radim! Gledajte svi i uživajte u slikama!", posle čega je završen razgovor.  

Međutim, Nevena je posle toga počela da šalje SMS-ove. "Moje međunožje može samo da se gleda, za razliku od tvog. Ti degenerici što su ti dali slike mogu samo da se dive", napisala je bivša Modelsica.
 
"Polako, izaći će i moja priča, nigde ja ne žurim, hvala na reklami, ako može i sutra u ovo isto vreme. Ljudi me vole više od svih vas zajedno, ja nisam lopov", izjavila je Nevena, koja je ovako odgovorila na pitanje na osnovu čega misli da je narod voli: "Na osnovu toga što me je narod i odabrao da se borim za njihova prava, a lopovi ne mogu da me kupe", ne želeći da objasni kako ju je to narod odabrao, s obzirom na to da na parlamentarnim izborima u Srbiji građani glasaju za stranke, a ne za ličnosti.

"Objasniću vam ja sve", bilo je jedino što je odgovorila novopečena političarka, pojasnivši potom da li će se i u Skupštini služiti jezikom kakvim komunicira s novinarima.
 
"Obratiću se rečnikom kakav dolikuje jednoj dami koja je nepotkupljiva. A posetioci sajma su mogli samo da gledaju, isto kao i vi. Mogu da kupe auto, ali ne i mene. Ima li išta loše u tome što sam radila na Sajmu automobila i pošteno zarađivala?", upitala je Nevena, ne odgovorivši da li će i kolegama poslanicima priuštiti priliku da vide sličan prizor kao iz vremena dok je, kako sama kaže, pošteno radila.


Sestra Sindi: Treba uhapsiti manijaka koji je slikao!


Ivana Stamenković Sindi, Nevenina rođena sestra, smatra da nije problem u Neveni, nego u onome ko ju je slikao! "Devojko, toliko ste smešni. Vi ste jedna glupost! U svim normalnim zemljama hapse manijake, a vi to još gurate u novine. Da ste normalni, kao što niste, vi biste se borili za ženska prava, a ne pljuvali devojku koja je zlostavljana od strane manijaka koji je slikao. Vidi se na slikama da ona to nije znala jer ni u jednom trenutku ne gleda i ne vidi šta ljudi rade", branila je sestru još jedna bivša Modelsica. 
Izvor: Vesti online


Нема коментара:

Постави коментар