26. 7. 2013.

Popio osam piva i izazvao međunarodni incident!


Mama je ljuta na mene: Džon Moriljo

Kanađanin Džon Moriljo (47) iz Vindzora izvinio se danas zbog međunarodnog incidenta koji je prouzrokovao.

On je, naime, prethodne noći popio osam piva, a onda odlučio da mrtav-pijan prepliva reku koja deli taj kanadski grad i američki Detroit, ne bi li dokazao prijateljima da je sposoban da to uradi.

Moriljo je za lokalne novnie "Vindzor star" nakon puštanja iz pritvora izjavio da je ispao "veoma glup" što je pijan ušao u reku, ali je insistirao da se objavi da je svojoj nameri uspeo!

Izgleda da je pivo dobro gorivo

- Biću u novinama, ali radije ću da priznam da sam to uradio, ma kakve posledice zbog toga imao i koliku kaznu platio, nego da me prijatelji zezaju i prozivaju zbog neuspeha i viču mi "ha-ha-ha, nisi uspeo!". A poenta je bila baš u tome da im dokažem da mogu - rekao je Moriljo, koji je do tančina opisao ovaj doživljaj.

Njegova odiseja preplivavanja ovog plovnog puta trajala je više od dva sata. U početku je sve teklo normalno, ali kada se pod okriljem mraka iz vidokruga svojih prijatelja koji su sa obale pratili njegov poduhvat, oni su se uspaničili i alarmirali kanadske i američke pripadnike obalske straže. Angažovana su tri broda, a u potragu za Moriljom se uključio i helikopter. Moriljo, koji sebe naziva "odličnim plivačem" u tom trenutku je već prešao reku i krenuo da pliva nazad ka kanadskoj obali, kada ga je primerio američki patrolni brod.

Vlasti Vindzora kaznile su Morilja "izbacivanjem do daljnjeg" sa svih gradskih plaža i bazena i rebnule mu globu od 5.000 dolara zbog nedozvoljenog plivanja plovnim kanalom i pijančenja na javnom mestu.

Ipak, tu nije bio kraj Moriljovih muka…

- Mama je veoma ljuta na mene… Kada je čula šta se desilo nazvala me je i rekla da sam veoma glup. A onda mi je spustila slušalicu - požalio se Moriljo novinarima "Vindzor stara".


Izvor: Alo

Нема коментара:

Постави коментар