26. 7. 2013.

Čovek koji je zavarao planetu


Mnogi svetski mediji su uz vest o rođenju kraljevske bebe stavili i fotografiju gradskog dobošara koji je ispred Bolnice St. Meri obradovao planetu.

Međutim, ispostavilo se da Toni Eplton, koji se za tu priliku pojavio u staroj dobošarskoj nošnji, nema nikakve veze sa kraljevskom porodicom i da je samoinicijativno objavio radosnu vest.

On priznaje i da za to nije dobio nikakvu dozvolu od kraljevske porodice.

Ipak, Toni Eplton sa zvonom u jednoj, a svitkom u drugoj ruci obeležio je prethodni ponedeljak i to zato što je od novinara dobio dojavu da će se tog dana vojvotkinja Kejt poroditi.

“Ja sam rojalista. Volim kraljevsku porodicu. Došao sam sasvim nenajavljen”, rekao je on.

Toni dodaje i da je bio zapanjen kada je video kako je svet reagovao na njegovu ulogu u objavi.

“Nisam mogao da verujem. Otvorio sam novine i moje lice bilo je svuda. Nisam bio pozvan; bio sam ‘padobranac’. Atmosfera je bila divna – kao na Olimpijadi”, kaže on.

Ono što zabrinjava je činjenica da ga obezbeđenje nije ni proverilo jer je pretpostavilo da je poslat iz Bekingemske palate.

Zato i ne čudi što su ga svi svetski mediji prozvali kraljevskim dobošarom.

Eplton je nadaren čovek. Osim što je dobošar u svom gradiću Romfordu, on često predvodi parade i pojavljuje se na otvaranjima većih manifestacija.

Zovu ga i da drži zdravice, što u Velikoj Britaniji znači da je domaćin većih proslava.

Uz to ima i mali starački dom u Romfordu.


Izvor: B92

Нема коментара:

Постави коментар