26. 7. 2013.

Najsmešnije priče: Doktore, gledam Farmu, šaljite tamo hitnu, umreće čovek!



Beograd - Lekarima u Hitnoj pomoći nikad nije dosadno.

- Ja sam jedna starija gospođa. Evo gledam „Farmu“ na televiziji, pa tamo jedan mladić leži na zemlji malo duže, sigurno mu nije dobro. Sasvim sam se potresla. Da li možete da odete tamo da mu pomognete da baš ne umre? Ako mu nije ništa, vi se vratite, da možemo da ga gledamo dalje, lep je momak i baš je šteta da ga ne gledamo.

Izduvni gasovi

- Jela sam danas podvarak, pa me muče gasovi, ali oni normalni. Pa sam vas pitala pre jedno dva sata šta da popijem. Vi ste mi rekli „gasvan“. Ne, ne, taj „gasvan“ neću nikako, jer to kad uzmem, tek tada dobijem gasove, ali izduvne!

Ovo su samo dva od ogromnog broja bisera pacijenata koji su zvali Hitnu i obratili im se za pomoć. Kako kaže doktorka Dušanka Stevović Gojgić, supspecijalista ultrazvuka u kliničkoj medicini, malo humora na stresnom i teškom radnom mestu kakvo je beogradska Hitna pomoć dođe im kao davljeniku slamka spasa.

Smeh kao lek

- Ja sam u Hitnoj dvadeset devet godina, a radila sam u svim službama, od terena, preko kol-centra do ambulante. Dugi niz godina beležila sam mnoge smešne situacije, kojih i u ovom poslu ima. Nemam želju da se nekome narugam, a posebno ne da lekarsku tajnu i privatnost svojih pacijenata izvrgavam podsmehu - priča dr Gojgić, koja je sakupljene dogodovštine objavila u knjizi „Smeh kao lek“.

- Beležila sam samo delove razgovora koji su puni humora, ili je naš jezik dao tim rečenicama vedru notu. U ordinaciji sam ozbiljna, ne smejem se na račun pacijenata, a ove bisere zapisivala sam posle posla, najčešće uveče, dok sam u svojoj kući - kaže doktorka i dodaje da se bez smeha ne može.

Dr Gojgić: Malo humora na stresnom radnom mestu dođe nam kao davljeniku slamka spasa


 Deka umesto leka stavio tubu

Neretko se dešava da dođu pacijenti kojima se u anusu zaglavio krastavac, flaša, loptica, sveća, pa čak i šišarka.

- Jedna tinejdžerka rekla je da ne može da piški. Lekari su  su utvrdili da joj je otvor mokraćne cevi zatvoren. Priznala je da se mazala medom, koji se karamelizovao.

- Stariji čovek nije dozvolio da mu sestre stave čepiće za čišćenje debelog creva i zahtevao je da to uradi sam. Na kraju je stavio tubu unutra umesto da iz nje iscedi sadržaj.

Neki od bisera iz Hitne

Baka prevremeno rođena

♦ Molim vas da mi dođete hitno. Moja sestra ima osamdeset godina, sad je boli levo rame, a ona je krhkog zdravlja jer je prevremeno rođena, pa je zbrinite da mi ne umre.

Mužu stavila lek u čaj umesto u čmar

♦ Moram da šapućem, ne smem glasno da me muž ne čuje. Ja sam ga sigurno upropastila. Umesto u čmar, ja mu stavila lek u čaj. On je to jedva popio, a ja vas sada pitam: kako da ga spasem? Ako je to za dole, da li je moglo da ga otruje odgore?

Dobio nalog da se nosi

♦ Dobio sam hitan nalog da se nosim u Urgentni centar!

Upomoć, doći će mi pravi muž

♦ Molim vas da me posavetujete: kako da otključam vrata koja je muž zaključao sa spoljne strane i otišao od mene? Sad će da mi dođe pravi muž, a ja nemam ključ. Kako imam dva muža? Ma onaj prvi samo prespava kod mene, pošto mi je ovaj stalno na putu, ali u brzini zaključao i odneo ključ, a ja ne znam kako da ovome objasnim zašto ne mogu da se otključam.

Izumrla baka, al‘ se još malo drži

♦ Imamo ovde jednu baku. Teško diše. U stvari, mi ne znamo ni da li je to disanje. Ona, znate, ima 90 godina, al‘ to nije bitno. Šta je bitno, to pitate? Pa, po našoj proceni ona je sto posto izumrla, al‘ se još malo drži.

Doktore, da li prasetu nešto fali?

♦ Molim vas, hitno mi treba savet lekara! Ja sam, znate, jedna ozbiljna domaćica. Stavila sam jedno prase još letos u zamrzivač. Da se nađe za Novu godinu. I sinoć sam ga izvadila da se odmrzne. Da ga danas ispečem za ručak. Ali, pošto mi je stan mali, ja ga sinoć stavim u kadu da se odmrzne. Ali, zamislite, moj muž noćas uključi mašinu za pranje. Da mu se opere uniforma. E, ta je mašina celu noć izbacivala vodu u kadu. I sada ja vas lepo molim da mi kažete: da li prasetu nešto fali?


Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар