6. 7. 2013.

Kako je rupa "pojela" automobil


Automobil koji je "pojela" rupa

Pamela Noks (60) videla je da auto ispred nje klizi, ali je nastavila da vozi. Bila je to loša odluka, jer se nasred puta otvorila rupa od šest metara i progutala je. Srećom, prošla je bez povreda.

- Samo sam dozivala Isusa i samo sam to mogla izgovoriti: "Isuse, Isuse, Isuse". Znam da sam dobro zahvaljujući tome, rekla je Pamela, koju je doslovno progutala rupa od najmanje šest metara na putu u Toledu.


- Ulica se otvorila ispod mene i auto je počeo da pada i prevrće se, dodala je ona za Toledo Blade. Nakon što se auto konačno zaustavio, voda iz cevi počela je da puni zadnje sedište.

- Nisam znala šta se događa. Mislila sam da ću umreti. Nisam mogla da gledam u vodu pa sam samo buljila ispred sebe, rekla je ona. Uspela je da dođe do mobilnog i nazove supruga, a iz rupe je izašla nakon što su joj vatrogasci spustili merdevine.

Policija navodi da žrtva nije životno ugrožena, ali je potresena. Za svaki slučaj prevezli su je u bolnicu, piše KLTV.
 
Veruje se da je do nesreće došlo zbog pucanja glavne vodovodne cevi ispod ulice.
 
- Mnogo je kiše palo u poslednje vreme i nešto je sigurno poplavilo ispod ulice, rekao je policijski narednik Džo Hefernan.

Izvor: Vesti online

Нема коментара:

Постави коментар