8. 9. 2013.

Zbog alkohola: Štuca 14 meseci bez prestanka


Danijel Kalvin (37) se jedne julske noći prošle godine napio sa društvom, a ujutru kada se probudio počeo je da štuca i od tad nije prestao.

Na svakih 7 sekundi se čuje njegov zvuk “hik”, što je kada se izračuna 5,25 miliona štucanja od prošle godine. Ovo hronično stanje se zove “sinhronizovana dijafragma lepršanja” ili popularno štucanje.

Denijel je morao da izađe iz bračne sobe da bi supruga Suzan mogla na miru da spava, a problem je i što se nekad onesvesti od brojnih štucavica ili ne može da zaspi u toku noći.

- Štucanje je preuzelo moj život, samo sam se jedno jutro posle ispijanja alkohola probudio sa njim. Ne znam zašto, to veče sam pio miks viskija i žestokih pića, ništa neuobičajeno nego inače – rekao je Kalvin.

Denijel, softverski radnik koji radi od kuće, je praktično odustao od alkohola. Išao je na skener, morao je da promeni način ishrane, uzima lekove za smirenje i ide kod kiropraktičara u nadi da će naći lek.

- Postoje trenuci kada ne mogu da dišem 30 sekundi jer  mi štucanje zatvori dijafragmu. Noću je baš loše, ponekad kad se probudim ceo krevet se trese – dodao je Danijel Kalvin.

Treba da ide na magnetnu rezonancu i strahuje da njegovo stanje može biti povezano sa tumorom na mozgu , nakon čitanja o sličnom slučaju na internetu.

Danijel Kalvin i njegova žena Suzan su iz Irske i imaju dvoje dece.

- Mi smo očajni jer štucanje uništava naše živote – kazala je supruga Suzan.

Pogledajte video:



Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар