21. 9. 2013.

Zakopao "bentli" da ga vozi kad umre

Toliko ga voli da neće moći bez njega na onom svetu

Svog voljenog "bentlija" zakopao je kao egipatskog faraona! Ovo je bio jedini način da brazilski biznismen Kaunt Skarpa (62) "zasigura sebi mogućnost da ga vozi i na onom svetu".

"Bentli" mu inače vredi oko 370.000 evra.
 
"Odlučio sam da uradim isto ono što su radili faraoni - ove nedelje ću da zakopam svog 'bentlija' u dvorištu kuće! Sahraniću svoje blago u palati!", napisao je on na društvenim mrežama uz sliku kao dokaz, a na kojoj se vide "pokojnik" i raka.
 
Na ideju je došao gledajući dokumentarni film o faraonima, koji su takođe odnosili blago u svoje grobnice kako bi u njima uživali u zagrobnom životu. Inače, Kaunt živi u najluksuznijem delu Sao Paula.
 
"Do kraja nedelje, 'bentli' ide u ovu rupu!", napisao je.
 
U televizijskom intervjuu negirao je tvrdnje da sve ovo radi da bi izbegao plaćanje poreza na luksuz.
"Ne, već sam nadležnim vlastima pokazao sve potrebne papire, dokumenta... Platio sam sve moguće poreze", odgovorio je.
 
Na mnoge komentare da bi mogao da proda automobil i pokloni novac u dobrotvorne svrhe, on odgovara da to ne želi. A na dodatno pitanje da li želi da usvoji porodicu iz Brazilije, odgovorio je odrečno:

"Ja sam samac i ne želim porodicu".


Izvor: Vesti online

Нема коментара:

Постави коментар