5. 9. 2013.

Dobro delo beskućniku promenilo život


Bili Rej Haris je u februaru ove godine učinio nešto, što mu je iz korena promenilo život. Naime, jedna prolaznica, dajući mu novac, slučajno je u njegovu čašu ispustila i dijamantski verenički prsten.

Haris prsten nije prodao ni prisvojio već ga je čuvao sve dok se vlasnica Sara Darling nije vratila. Iako je nakratko, zbog teške životne situacije, razmišljao o tome da proda četiri hiljade dolara vredan prsten, ipak je odlučio da ga vrati.

"Ne mislim da sam svetac, ali ni đavo", rekao je Haris kada je njegova priča dospela do novina.

Kako bi mu se zahvalili, Sara i njen suprug Bil Krejci započeli su da sakupljaju novac za Harisa ne bi li mu pomogli da život vrati u normalu.

"Verujemo da ćemo uz pomoć donacija prikupiti oko hiljadu dolara što će mu barem malo pomoći", rekla je Sara u martu za "Today". Ali ih je darežljivost ljudi iznenadila.

U samo tri meseca sakupili su više od 190 hiljada dolara, a advokat je Harisu pomogao da svoj novac pametno uloži. Harris je od tada kupio automobil i kuću koju polako renovira.

Međutim, to nije sve. Njegova porodica je videla priču i stupila sa njim u kontakt nakon 16 godina razdvojenosti.

Porodica je mislila da je Haris mrtav, a sad je u neprestanom kontaktu sa svojim nećacima.

"Kada razmišljam o prošlosti, kroz glavu mi prolazi samo to da sam zahvalan Bogu što se sve završilo. Vidim iste ljude, ali umesto da mi daju novac, pružaju mi ruku i čestitaju mi. To zovem američkim snom i želim da zahvalim ljudima koji su mi pomogli", rekao je Haris.

Mnogi veruju da je Haris donio sreću lokalnom klubu. Naime, Sara i njen suprug su odveli Harisa na nekoliko utakmica bejzbol tima Kanzas Siti Rojals i tim je pobedio u svakoj utakmici na kojoj se nekadašnji beskućnik pojavio.



Izvor: B92

Нема коментара:

Постави коментар