7. 9. 2013.

Bio sam pijan, ukrao sam mačka, hoću da ga vratim!


Zanimljiv oglas pojavio se na Internet stranicama za male i velike oglase.

Momak iz Kalifornije se zapio, a na putu od kluba do kuće, pokupio je crnog mačka.

Kada se probudio ujutru, shvatio je da je sebi "doveo" cimera. Onda je rešio da postavio ovaj oglas.

"Ako je neko ostao bez mačka koji se zove Đango, ja sam ga sinoć ukrao. Nisam to uradio namerno, bio sam veoma pijan i mislio sam da je lutalica koju sam spasio. Jutros, kad sam otišao po čašu vode, setio sam se da sam uzeo mačka i video da ima ogrlicu. Đango je nestašan crni mačak, koji ima pospane oči i deluje kao da se naduvao, ali mislim da nije. Ako Đango pripada vama voleo bih da ga uzmete nazad", piše u oglasu.


Izvor: Mondo




Нема коментара:

Постави коментар