9. 9. 2013.

Zavirite u javnu kuću u Nevadi


Britanka Džejn Hilton koja se bavi umetničkom fotografijom objavila je set provokativnih slika koje je napravila u Americi, u jednom bordelu u Nevadi. Umetnica je galeriju fotografija pod nazivom “Dragoceno” posvetila damama lakog morala i kroz njihove portrete pokušala da dočara svet koji mnogi preziru.


Ona se sa prostitutkama prvi put srela 2003. na putovanju kroz  Nevadu, odnosno “grad greha” Las Vegas. Prvi bordel koji je posetila bio je “Madam Kithaus”. Susret sa javnim kućama koje u Nevadi postoje od 1902. godine pretvorio se u BBC dokumentarac “Lav for sejl” koji je bacio svetlo na mračan život žena koji se odvija među zidovima bordela.


Prostitutke gledaju kao žene koje prodaju svoje telo za novac. Šta se dogodi kada ih neko pita ko su one zapravo, kakva je njihova prošlost? Da li se i u bordelima sanja o nekom boljem životu?

- Poseta bordelima mi je pomogla da shvatim koliko sam ja srećna i da su meni “podeljene dobre karte” na početku života, što nikako nije slučaj sa tim ženama. Ona mi je takođe pomogla i da saznam koliko neverovatnih žena živi u javnim kućama, one su imale samo loše karte. I pored toga trude se da preokrenu stvari -  kaže Džejn koja je izdvojila nekoliko potresnih priča prostitutki koje su na nju ostavile najjači utisak.


- Životna priča prostituke Kesidi je toliko tragična. Ona je bila svedok ubistva njene majke kada je imala šest godina. Svedoci tragedije koju je počinio dečko njene mame bili su i Kesidina tri brata. Odgajili su je baba i deda. Ipak, ona je na kraju uspela da oprosti ubici. Zadržala je pozitivan stav, toliko je lepa osoba i spolja i iznutra – rekla je britanska umetnica.


Džejn nam je pokazala da bordeli kriju iznenađenja, samo morate da budete spremni na njih.

- Postoji toliko sjajnih devojaka čiji su životne priče tužne, tragične, neobične. Imam toliko poštovanja prema njima i osećam se privilegovanom što su me pustile u njihove živote – dodala je Džejn.


- Uvek kada pogledam fotogarfije one na mene deluju kao hipnoza i pomažu mi da vidim ono što sam ranije propuštala – izjavila je Džejn koja pored galerije napravljene u bordelu ima još 15-ak drugih fotoreportaža.


Izvor: Telegraf






Нема коментара:

Постави коментар