19. 9. 2013.

U supermarketu kupila paradajz sos, ali unutra je bio mozak


Džulin Marter (47) ostala je u šoku kada je iz kese u kojoj je trebalo da bude paradjz sos ispao mozak, piše Dejli Mejl!

Dok je Džulin Marter spremala ručak za svoju porodicu nije mogla ni da nasluti da će doživeti stravičan šok, kako je i opisala ono što joj se dogodilo!

Naime, ona je kupila kesu paradjz sosa „Lidl“, a u momentu u kojem je okrenula kesu naopako, kako bi u šerpu sipala sos, ispao je – mozak!


Kada je pozvala „Lidl“ i rekla šta se nalazi u kesi radnica je počela da joj se smeje.

- Kada sam sipala to što se nalazilo u kesi tečnost je počela da se pretvara iz crvene u crnu boju! Odmah sam posumnjala da se nešto nalazi unutra i izvadila sam ga napolje. Nisam bila sigurna šta je u pitanju – kazala je Džulin.


Bilo je kao u hororu! Od šoka zamalo nisam sve bacila u vis! U tom momentu zamrznula sam „to“, jer su mi iz životne sredine rekli da to uradim. To je bilo nakon poziva „Lidl-u“, koji su mi govorili da je to sigurno paradajz. Tražili su da slikam i slike im pošaljem na mejl, što sam i uradila, ali odgovor nisam dobila. Nemam nameru više da idem na to mesto i bilo šta da tamo kupujem – ispričala je gospođa Marter.

Iz „Lidl-a“ su rekli da je istraga u toku.

- Niko od zaposlenih ne bi se nasmejao na tako nešto. Istraga je u toku – saopštili su.


Izvor: Press online





Нема коментара:

Постави коментар