4. 7. 2013.

Ako je Isus hodao po vodi, pa može i “fića“


Izgleda da se “fijat 500S“ jednako dobro snalazi i u vodi. Štaviše, odlično - u Majami Biču je viđena čitava flota “novih fića“, kako se trka sa pojedinim brodićima i u obilasku luksuznih ostrva u blizini obale Majamija. Da li je ideja pobožnih Italijana bila da uporede svoj automobil sa bogočovekom koji je onomad hodao po vodi - ne znamo, ali da je akcija bila potpuni hit - to znamo.

“Kolima“ su upravljale manekenke, a čitav događaj u okviru “Fijatove“ promotivne kampanje za američko tržište je podsetio na nedavno plasiranu reklamu za ovaj model.
 
Podsećamo vas da je “fića“ u njoj “preplivao“ Atlantik i obreo se na raznim delovima SAD, uz simpatičnu rečenicu naratora: “Novi talas Italijana stigao je u Ameriku".


 “Fijat 500S“ se pojavio i u novom spotu Arijane i repera Pitbula, za pesmu Sexy People. Pesma je izazvala kontroverze jer mnogima nije bilo jasno da li je u pitanju muzički video ili reklama.


Izvor: Vesti online

Нема коментара:

Постави коментар