21. 7. 2013.

Neverovatno: Prodajem sebe na netu!



Britanac pokušao da se proda na sajtu eBay za manje od funte, danima nije stigla nijedna ponuda.

Stiv Sjuel (58) pokušao je na neobičan način da dođe do posla. Ponudio je sebe u oglasu na sajtu za aukcije, po ceni od samo 99 penija.

"Imam diplomu elektronskog inženjera, kvalifikovani sam IT tehničar i radio sam kao mehaničar. Na meni se vidi da mi nećete biti prvi vlasnik, korišćen sam ali očuvan, i imam dobro strpljenje, veštine komunikacije i smisao za humor", naveo je on.

Međutim, prva aukcija je zaključena, a da Sjuelu nije stigla nijedna ponuda.

On tvrdi da su godine razlog zbog kojeg niko neće da mu ponudi posao, i da je veoma ogorčen zbog toga.

Siroti Britanac zato je postavio novi oglas, koji traje do 23. jula, a dobra vest je da je stiglo sedam ponuda i da mu je trenutna cena desetak funti.

Izvor: Mondo

Нема коментара:

Постави коментар