16. 7. 2013.

Neverovatno: Dijagnoza - "geto guza"



Amerikanka prijavila vlastima lekara koji joj je postavio dijagnozu "geto guze".

Lekar Timoti Sveo pregledao je Teri Reglend (55), koja se žalila na bol u donjem delu kičmenog stuba.

Nakon pregleda, ustanovio je da ima problem sa leđima, ali ga je izneo na vrlo neobičan način.

"Gospođo, vi imate geto guzu", rekao je lekar zapanjenoj Teri.

Ona je prijavila "dijagnozu" Ministarstvu zdravlja u Tenesiju, i navela da je šokirana činjenicom da se lekar pravio duhovit na račun njenog zdravlja i izgleda.

"Najpre sam se požalila ordinaciji u kojoj radi taj lekar, ali mi je onda od njega stigao email u kojem mi objašnjava da je samo hteo da 'formuliše dijagnozu tako da je ja razumem', kao da sam glupa ili neobrazovana", besna je pacijentkinja.

"Dijagnozu sam joj saopštio koristeći opušteni, ulični naziv za taj problem koji se manifestuje zadnjicom koja je izbačena zbog krivljenja donjeg dela kičme. Očigledno, uvredila se", kaže

Izvor: Mondo

Нема коментара:

Постави коментар