22. 7. 2013.

„Koka-kola“ sa Marsa „napala“ Argentinu!


Deluje čudno i neprimamljivo, gotovo odbojno, ali za svako novo čudo je potrebno bar „tri dana navikavanja“, zar ne? To će verovatno važiti i za „lajf“, novi proizvod američkog giganta „Koka-kole“, nedavno lansiran u Argentini. Kada će stići u druge zemlje nije poznato.

Od 1887. godine „Koka-kola“ koristi prepoznatljivo zakrivljeni oblik pakovanja za svoje osvežavajuće piće. A od 1920-tih je njen čuveni logo na crvenoj pozadini.

Međutim, to se iz korena menja, barem u Argentini. Američki gigant je tamo lansirao novi proizvod sa upadljivo zelenom etiketom!

Zove se „lajf“ i razlikuje od ostalih članova „Koka-kola“ porodice po tome što je zaslađena šećerom i biljnim zaslađivačem bez kalorija – stevijom (biljka koja raste u Paragvaju).


I ne samo to. Pakuje se u bocama čije je idejno rešenje osvojilo nagradu – "Plantbottle" koja se sastoji od 30 odsto biljnih materijala i potpuno je razgradiva.

Novo piće ima 108 kalorija u boci od 600 mililitara, što je između klasične „koka-kole“ sa 250 kalorija i dijetalne koja ih nema uopšte.


„Ovo je prvo naše osvežavajuće piće koje je prirodno zaslađeno šećerom i stevijom, što će naš portfolio proširiti još jednim odličnim ukusom sa malo kalorija“, navodi se u saopštenju na argentinskom sajtu kompanije.


Inače, najveća svetski proizvođač osvežavajućih pića koristi steviju u 45 svojih različitih proizvoda, poput „vitaminvotera zero“ i „fante selekt“, ali je nikada nije stavljao u svoj glavni i najjači proizvod.

Nije objavljeno kada će „zelena koca“ biti predstavljena i u drugim zemljama.


Izvor: RTS




Нема коментара:

Постави коментар