23. 7. 2013.

Niška snaja iz Zambije


Jedina devojka iz Zambije koja je odlučila da život nastavi u Nišu Getrude Katongo Chanda pre četiri godine doselila se sa suprugom u njegov rodni grad.

Kejt, kako se ona jednostavnije predstavlja, odnedavno radi u jednom kafiću u Obrenovićevoj ulici. Gosti tog kafića kažu da ona uvek pleni osmehom i dobrim raspoloženjem.

- Sviđa mi se ovaj posao. Mušterije me uglavnom poznaju, tako da ih ne zbunjuje što je jasno da nisam odavde, a govorim srpski - priča Kejt.

Supruga Bojana Ilića upoznala je u Libiji gde je kao građevinski inženjer radio na izgradnji puteva i železnice. Ona je živela tamo dok je njen otac radio u ambasadi Zambije u Libiji.

Posle venčanja Kejt i Bojan doselili su se u Niš. Vest da će živeti 11.000 kilometara daleko od zemlje u kojoj je rođena njene roditelje nije ostavila ravnodušnim.

- Kao i svaki roditelji, bili su u isto vreme zabrinuti i srećni, ali su me ipak podržali - rekla je Kejt.

Ona nije uvidela suviše velike razlike među ljudima u Zambiji i Srbiji, tako da joj nije bilo teško da se navikne na novu kulturu. Najveći utisak na nju u Srbiji ostavila je hrana.

- Oduševile su me punjene paprike. Moja svekrva pravi najbolje! - kaže Kejt.

Srpska kuhinja dopala se i njenoj majci koja je jednom bila u poseti.

U slobodno vreme, kada ne radi i ne čuva dvogodišnju ćerku Saru, Kejt pravi autentične afro-frizure.


Izvor: Južne vesti

Нема коментара:

Постави коментар