24. 7. 2013.

Haos: Bili momak i devojka, sad su devojka i momak


Tinejdžeri Arin Endrus (19) i Kejti Hil (17) iz Velike Britanije na prvi pogled izgledaju baš kao svoji vršnjaci. Ali, on i ona prošli su kroz nevorovatnu transformaciju.

Arin je pre dve godine bio devojka Emerald, a Kejti dečak Luk.

Oboje su se, uz podršku roditelja, podvrgnuli komplikovanoj operaciji promene pola i sada se, tvrde, po prvi put od kada znaju za sebe osećaju potpuno.

"Mrzeo sam sve svoje ženske atribute. Nedavno sam odstranio grudi i osećam se super. Konačno mogu na kupanje sa vršnjacima i biti samo jedan od momaka. Osećam se kao da sam napokon u pravom telu", ispričao je Arin.

Arin je Kejti upoznao pre dve godine na grupi podrške mladim ljudima koji su prošli kroz slično iskustvo.
"Ja Arina razumem mnogo bolje nego bilo ko drugi. Jedna sam od retkih koja shvata koliko se potpunije on sada oseća", ispričala je Kejti.

Njih dvoje sada su po svemu baš kao i svaki drugi par. Vreme provode u učenju i zabavi. No, nije sve uvek bilo tako lako.

Kejti je često bilo izložena zlostavljanju od strane vršnjaka, a Arin je zbog toga morao da promeni školu.
Oboje su ostali bez većine prijatelja kada su se odlučili na operaciju.

"Imala sam puno bliskih prijatelja, ali kada su saznali za moju odluku jednostavno su prestali razgovarati sa mnom", ispričala je Kejti.

"Mnogi su osuđivali i ispitivali podršku koju sam dala detetu. Neki naprosto sa mnom više nisu razgovarali. Njima nije jasno da sam se i ja na neki način morala pomiriti s gubitkom", kazala je Arinova majka Denis.

Dodaje kako iz  sopstvene sebičnosti nije mogla da dopusti da se njeno dete utapa u depresiji i da se celi život oseća zarobljeno u telu koje ne razume.



Izvor: Kurir

Нема коментара:

Постави коментар