22. 1. 2013.

Umislio da je zmija, otac ga izgrizao nasmrt!


Takija Nagaja (23) iz Okazak sitija u pokrajini Ajhi u Japanu umro je nekoliko sati nakon što je umislio da je zmija! Naime, mladić je preminuo na rukama svog oca Kacumi Nagaje koji je pokušavši na bizaran način da ga spasi, ubio sina.

Naime, čitava  situacija dogodila se u domu Nagaje kada je Takija počeo uspaničeno da višti i da priča kako je postao zmija.

- Ja sam zmija, ja sam zmija, počeo je da vrišti. Uplašila sam se i pozvala supruga da ga smiri – priča majka preminulog momka.

Nakon njegovih urlika, otac je uleteo u njegovu sobu i počeo da ga grize oponašajući zmiju. Mladić je nedugo nakon fatalnih ugriza preminuo u bolnici.

U svoju odbranu, potrešeni otac je rekao kako je pokušao ugrizima da izbaci sinu iz glave opsednutost da je zmija kao i da  je sličnim ponašanjem pokušavao da ga ubedi da je bezbedan i među svojima.

Ocu se sudi, ali kako je rečeno pre suđenja će biti podvrgnut psihijatrijskom ispitivanju.

Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар