22. 1. 2013.

Kad jednojajčani blizanci sretnu jednojajčane bliznakinje

Venčanje kao u ogledalu

Da jednojajčani blizanci često imaju i jednojajčana opredeljenja, dokazuju i bračni parovi Sanders.

Naime, jednojajčane bliznakinje Darlin i Dajen upoznale su 1988. godine, na jednom okupljanju u Ohaju, jednojajčane blizance Marka i Krejga. Mark se na prvi pogled zaljubio u Darlin, a brata je upoznao sa njenom sestrom.

- Bio sam u lobiju hotela kada sam prvi put video Darlin i Dajen. Krejg je bio negde u hotelu, radio, a ja sam morao da odem po njega jer sam se plašio da bi njih dve mogle da pomisle da sam neki samac koji ometa bliznakinje. Morao sam što pre dokazati da i ja imam blizanca - ispričao je Mark za emisiju Today na kanalu NBC


Jedanaest godina kasnije organizovali su dvostruko venčanje, nakon što su braća zaprosila bliznakinje istog dana.

- Bilo je zabavno kada smo kupovale venčanice, jer je Darlin odvojila nekoliko, a nekoliko ja i onda smo ih ih isprobavale. Ako na jednoj ne bi izgledala dobro, znači da neće odgovarati ni drugoj - rekla je Dajen.

Ona i Krejg su 2001. godine dobili jednojajčane blizance Kolbija i Bredlija.


Dve porodice danas su prve komšije u Hjustonu, a osim blizanca, Krejg i Dajen imaju još jednog sina, a Darlin i Mark imaju dve ćerke. Imaju zajedničko dvorište kako bi se deca mogla da se igraju zajedno, a sama deca priznaju da ponekad nisu sigurna ko su čiji roditelji.


Izvor: Trojka

.

Нема коментара:

Постави коментар