23. 1. 2013.

Delila muža sa šest žena pa pobegla!


Trejsi Šarp (46) iz Velike Britanije godinama je živela se rabinom Filipom Šarpom na njegovoj farmi i delila ga sa još šest žena. Mislila je da joj takav život neće smetati, ali posle godina zapostavljanja, ljubomore i usamljenosti skupila je hrabrost i napustila takav život.

Sada, dve godine otkako je otišla, kaže da su se Šarpove žene stalno svađale, da su morale da rade na farmi šest dana nedejno, a da su njega tretirale kao kralja.

Trjesi je upoznala Filipa 1998. u Saseksu, nedugo nakon što se razvela od svog muža, oca njenog sina (14), a 2001. su se venčali.

Šarp je tvrdio da mu se Bog obratio i rekao mu je da je kralj i da treba da ima više žena. U narednih nekoliko godina venčao se i sa Džudit, Hanom, Vreni, Margo, Čavom i Karin. Svih sedam žena je uzelo njegovo prezime i sa njima ima 12 dece.

Trejsi sa Šarpom ima dvoje dece, a tokom prve trudnoće on je bio veoma blizak sa njom, zbog čega su ostale žene bile ljubomorne.

- Zaljubila sam se u njega i verovala sam u negov poziv, ali posle se udaljio, bio je hladan – kaže Trejsi.
Skupila je hrabrost 2010. i napustila ga, a sada živi u Saseksu i obučava se da postane fizioterapeut.

- Dugo sam bila usamljena kada sam otišla, ali ne kajem se zbog odluke. Sada sam mnogo srećnija. Volim svoju nezavisnost i osećam se glupo što sam bila u takvoj situaciji – zaključuje Trejsi.

Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар