19. 1. 2013.

Fotograf pomoću optičke varke pravi neobične mini portrete


Kanađanin Džoel Robinson odlučio je da svoj hobi pretvori u biznis koji mu je doneo popriličnu zaradu. Ovaj 27-godišnjak pravi neobične fotografije koristeći optičku iluziju kako bi se smanjio što je više moguće.

Inspirisan radovima fotografa Voga Tima Vokera, Robinson je počeo da snima fotografije iz zabave, ali je njegov uspon ka vrhu počeo kada je Coca-Cola primetila njegove radove i počela ga angažovati.


Multinacionalna kompanija otkrila je Džoela nakon što se fotografisao ispred naizgled gigantske Coca-Coline boce, a fotografiju postavio na Flickru. Nakon toga su mu se čelnici kompanije javili i pitali ga da li želi da sarađuje.


"Zamolili su me da im dozvolim da moje fotografije podele na Tvitteru. Mesec dana posle toga dali su mi spisak različitih reči i moj zadatak bio je da stvorim fotografiju za svaku od njih. Do sada sam ih napravio 30, a žele da radim jednu svake druge nedelje ", kazao je Robinson, piše Daili Mail.


I tako se Džoelov hobi pretvorio u biznis, no iako dobro zarađuje od snimanja neobičnih fotografija, još uvek nije napustio svoj posao u srednjoj školi, gde radi sa decom sa posebnim potrebama.


Robinson se nikada nije profesionalno obučavao za fotografisanje, ali je oduvek voliko slikanje i crtanje.


Njegovi omiljeni fotografi su Eni Lebovc, Tim Voker i Rodni Smit.





Izvor: Novi magazin







Нема коментара:

Постави коментар