23. 1. 2013.

Misice snega skoro gole na -20



Na sibirskom izboru za mis u ruskom gradu Novosibirsku u subotu, 20 lepotica borilo se za titulu najlepše na snegu tako što su se šetale i slikale napolju, na otprilike -20 stepeni Celzijusovih. 


Tom prilikom su nosile samo kupaće kostime, a organizatorka takmičenja Tatjana Fetisova je opravdavala ovakvo smrzavanje.


- Shvatili smo da, ako nemamo more ili okean, ne možemo da slikamo devojke u bikiniju. Ali smo ipak želeli to da uradimo, pa smo odlučili da bi bilo senzacionalno ako bismo to uradili ovako kako smo fotografisali devojke danas – izjavila je organizatorka koja je ipak bila toplo obučena.


 Ipak, nijedna od učesnica takmičenja se nije žalila.

- Nisam sigurna da li mi zubi cvokoću jer sam nervozna ili zato što mi je hladno? Ali u stvari, zaista mi se svidelo - bilo je kul. Mogla sam da stojim tamo i duže - rekla je Marija Smeliova, jedna od učesnica dok se grejala u autobusu posle slikanja, navodi CBS news.


Pobednica takmičenja je Vladislava Verner


 Izvor: Trojka

Нема коментара:

Постави коментар