26. 1. 2013.

Hrani se pepelom mrtvog muža


Kejsi (26)  iz Tenesija, SAD je nakon smrti supruga Šona postala zavisna od njegovog pepela: naime ova mlada žena svaki dan jede ostatke svoga muža.

- Ovako mi je lakše da prebolim, pored njegove urne osećam kao da je on i dalje tu. Pepeo svog muža nosim svuda sa sobom, i kada idem u prodavnicu i kada spavam. Kada kuvam, kuvam ono što je on voleo da jede, kada gledam tv, gledam zajedno sa njim i često ga pitam da li mu se sviđa ono što gledamo. Do kraja života, tako glase zaveti zar ne? – priča Kejsi.

Govoreći o svojoj čudnoj zavisnosti za kanal “TLC” Stejsi kaže kako joj se mnogi smeju i da je čak smatraju ludom. Kejsi i Šon su se venčali 2009. godine nakon zabavljanja od deset meseci. Pre dva meseca Šon je imao fatalni napad astme koji je bio koban po njega.

- Imala sam sve što mi je u životu bilo potrebno i bilo je sjajno. Dve i po godine braka su bile nešto najlepše što mi se u životu desilo. Kada je umro, i moj život se sa njegovim završio – istakla je Kejsi.
Njena zavisnost prerasla je u krajnje bizarnu kada je počela da jede njegov pepeo.

-  Jednog dana, zavukla sam ruku u urnu da ga osetim. Na ruci mi je ostao pepeo, jednostavno nisam bila u stanju da operem ruke, pojela sam. I od tada sam postala zavisna, ne prođe dan a da ne pojedem malo pepela. Ne znam, mislite šta god hoćete ali tako osećam da mi je bliže, u meni – zaključila je nesrećna žena.

Pogledajte njenu ispovest na TLC kanalu:


Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар