21. 1. 2013.

Lopov se pokajao i posle 15 godina vratio ukradeno prstenje


Stara izreka “Bolje ikad nego nikad“ posebno važi za porodicu iz Čikaga, kojoj su vraćena četiri zlatna prstena, zajedno sa anonimnim pismom izvinjenja, 15 godina pošto su pokradeni.

Anonimno pismo, potpisano sa „glupo dete koje se iskreno kaje i želi da ispravi grešku“ stiglo je na adresu porodice Rifgen, zajedno sa četiri prstena ukradena pre 15 godina.

Prstenje je ukradeno na tinejdžerskoj žurci koju je organizovala Margo Rifgen (31), kada je imala 16 godina.


Nije važno koje to bio. Ja sam bila glupa kada sam imala 16 godina, i sigurno je isti slučaj i sa njim - rekla je Margo za ABC News.

Za oduševljenu porodicu, koja je mislila da je nakit zauvek izgubljen, prstenje pre svega ima sentimentalnu vrednost.

Jedan prsten je burma moje majke, koju nije nosila, jer je želela da je smanji. Drugo je prsten sa malim dijamantom koji je moj otac kupio mojoj majci kada je rođena moja sestra- navodi Margo i dodaje das u preostale dve burme njene bake i deke.

Izvor: Trojka


Нема коментара:

Постави коментар