14. 11. 2012.

"Imam ukleti toster koji govori 'ja sam đavo' "

 Džun s "ukletim" tosterom

Intervju sa Džun O'Brajan, ženom koja poseduje ukleti toster, urađen je još 1984. godine, ali je zbog svoje bizarnosti ponovo postao hit na Jutjubu gde je za samo dva dana sakupio više od 300.000 pregleda.

U snimku se vidi O'Brajanova koja uverava svog sagovornika Ričarda Dominika (kasnije se proslavio kao producent kontroverzne emisije “Džeri Springer šou”), u to da je njen toster zaposednut đavolom.

- Na mestu gde piše “ubacite jednu krišku” čuli smo kako govori “ja sam đavo” - rekla je Džun i dodala da je “đavolov” glas iz tostera zvučao poput glasa jednog čuvenog američkog glumca. 

Izbacuje dvopek s đavolskom porukom
 
Osim toga toster je izbacivao i tostove sa satanskim porukama.
 
- Sačuvala sam primerak da bi ga i drugi videli - rekla je Džun, a potom pokazala tost na kome je urezano “Sotona živi”.

Na Dominikovo pitanje da li je toster i dalje opsednut, ona je rekla da i dalje imaju problema, što se i vidi na snimku, jer kada je ubacila hleb došlo je do kratkog spoja. 


Izvor: Vesti online


Нема коментара:

Постави коментар