20. 11. 2012.

Deda, šta si to obukao?!

Unuka anagažovala svog dedu starog 72 godine da joj bude promotivno lice modne linije za devojke...
 
Kinez Liu Sijanping je sve samo ne običan deda. Umesto da vreme provodi sa drugarima uz partiju šaha ili neku drugu društvenu igru, on vešto pozira ispred foto-objektiva u ženskoj odeći i to radi kao da je ceo život bio maneken, odnosno manekenka.
 
A sve je počelo kao šala. "Deda mi je pomagao da raspakujem odeću i samo počeo da oblači pojedine komade. Bilo je zabavno pa sam ga slikala i sve okačila na Internet", objasnila je unuka.
 
Međutim, posle samo par dana deda je postao prava senzacija na društvenim mrežama, a unuka je odmah reagovala i dedu iskoristila za celu kolekciju, pa je tako sada zaštitno lice njenog sajta na kojem, zahvaljujući dedi, garderoba sa njenim potpisom "ide kao alva".
 
"Zašto neko poput mene ne može da nosi žensku odeću? Poziranjem za sajt pomažem unuci i u tome ne vidim ništa loše. Mator sam i jedino što mi je bitno je da budem srećan, a upravo me takvim čini moja unuka", kaže Liu. 

Izvor: Vesti online

Нема коментара:

Постави коментар