27. 8. 2012.

Spasio devojku na Suvoj planini i na istom mestu oženio

Popeli matičara i goste na najviši vrh Suve planine: Tatjana i Nenad

Beograđanka Tanja Rašević (30) pre dve godine survala se u ambis na Suvoj planini i samo čudom preživela. Čoveka koji ju je spasao pronašla preko Fejsbuka i nedavno su se venčali na istom mestu.

Trem, najviši vrh Suve planine, za Beograđanku Tanju Rašević (30) mesto je najveće nesreće i najveće sreće koje su joj se dogodile u životu...

Pre dve godine Tanja se tokom planinarenja na tom mestu survala u ambis dubok čak stotinu metara. Preživela je pukim čudom. Na istom mestu pre dva dana udala se za Nenada Podovca, svog spasioca, pripadnika Vojske Srbije, odnosno 161. jedinice za obezbeđenje aerodroma, koji je sa svojim kolegama i Gorskom službom spasavanja deset sati izvlačio devojku iz provalije.
 
Kompletna svadbena ceremonija organizovana je na platou, na najvišoj tački Suve planine, do koje je svatovima bilo potrebno pet sati pešačenja. Među njima je, naravno, bio i matičar Mirko Veličković, tegleći uz strminu po vrućini knjižurinu za upis venčanja, koju je procenio na barem pet kila.
 
"Nisam ja alpinista, nego matičar, ali šta ću, služba je služba", vajkao se s vremena na vreme opštinski službenik kad bi mu dozlogrdilo veranje uz Suvu planinu.
 
U svadbenoj koloni bio je i predsednik Turističke organizacije Gadžin Han Zoran Dimitrijević, koji je uza se stiskao umetničku sliku, opštinski dar mladencima, a sledila ga je i grupa novinara, koja je odlučila da izvesti iz prve ruke, pa makar i sa jednog od najtežih vrhova za planinarski uspon.
 
Čim se mlada uzverala na vrh, preko planinarske odeće je navukla venčanicu, na glavu stavila ukrasni rajf, ali je na nogama zadržala planinarske gojzerice.
 
"Kada sam pala u provaliju, bila sam veoma teško povređena, tako da nisam znala ni ko me je spasavao. Kada je sve prošlo poželela sam da upoznam te ljude. Nenada sam pre pet meseci pronašla preko Fejsbuka, sreli smo se i vrlo brzo shvatili da smo baš jedno za drugo. Zajedno smo se 21. jula popeli na Trem, tu smo se i prvi put poljubili, a evo sada se tu i venčavamo", priča presrećna nevesta.
 
A njen spasilac tvrdi da je Tanja čudom preživela nesreću na Tremu.
 
"I ja sam tada učestvovao u zimskom usponu na Trem. Zastao sam da pritegnem ranac kada mi je jedan drug kazao da je devojka propala kroz snežni nanos u provaliju. Odmah sam izvadio topografsku kartu i busolu, odredio položaj i pozvao policiju i Gorsku službu spasavanja. Njeno spasavanje trajalo je deset sati jer je bila užasna oluja, a mesto na koje je pala nepristupačno. Od tada je više nisam video ni čuo, pa sam se iznenadio kada me je potražila, a onda se sve ostalo desilo veoma brzo", komentariše ovu nesvakidašnju ljubavnu priču Podovac.
 
Venčanje je proslavljeno šljivovicom i šampanjcem, a mladenci su zatim otkrili "kamen ljubavi", ploču posebno postavljenu za spomen na ovaj dan. Na njoj, između ostalog, piše: "Dodirni kamen i ponesi za sobom srce otvoreno za ljubav".

Izvor: Vesti online


Нема коментара:

Постави коментар