28. 8. 2012.

Doživi 100 orgazama dnevno


Četrdesetčetvorogodišnja Amerikanka Kim Remzi pati od medicinskog poremećaja zbog kojeg doživljava 100 orgazama dnevno.

Svaki i najmanji pokret ili dodir izazove vrhunac. Voz, vožnja automobilom ili kućni poslovi započnu reakciju. Ali za razliku od žena koje žude za ovim doživljajem, Kim pomisli "Ne opet". Nakon orgazma oseća bol i iscrpljenost, a zbog ovog poremećaja ne može imati normalnu vezu, piše The Sun.

"Druge žene se pitaju kako da dožive orgazam, ja se pitam kako da ga zaustavim", rekla je ova medicinska sestra.

Kim je dijagnostirciran neizlečivi genitalni poremećaj za koji lekari kažu da je posledica ciste na kičmi, koja je nastala nakon što je, kada je imala 10 godina, pala niz stepenice.

Problem je otkrila nakon seksa s momkom 2008. godine. "Imala sam konstantne orgazme četiri dana, mislila sam da ću poludeti. To mi se desilo i s drugim partnerom. Čak sam probala da sedim na smrznutom grašku", rekla je Kim.

Izvor: Radio 021





Нема коментара:

Постави коментар