29. 8. 2012.

Anđina dvojnica silovala taksistu?!

Rumun Nikolae Stan preživeo erotski horor kada ga je Luminita (na slici) dohvatila

Osmeh na njegovom licu i dobro raspoloženje ubrzo je zamenila borba za goli život.

Nikolae je mušteriju Luminitu Perijok (30), koja neodoljivo liči na Anđelinu Džoli, odvezao do obližnjeg hotela, gde se priča pretvara u morbidni horor. Ona je taksistu zamolila da joj pomogne sa stvarima i donese ih do sobe. Kada su došli do vrata, Luminita je Nikolaeu ponudila seks, a kada je on to odbio, nastao je pakao.

Mislim da nije navikla na odbijanje, jer je poludela nakon što sam odbio. Uzela je nož, uvukla me u sobu i naterala me da skinem odeću. Držala mi je nož pod grlom i naterala na seks”, kaže Nikolae.
 
Nezasita Luminita ga je potom naterala i da je oralno zadovolji. Kada je tražila i treći put, Nikolae nije mogao, zbog čega ga je nimfomanka izbola nožem. Istrčala je iz sobe i pobegla, a nesrećni Nikolae je pozvao Hitnu pomoć. Taksista je sada meta podsmeha svojih komšija, koji ne mogu da veruju da nije mogao da zadovolji dvojnicu Anđeline Džoli.

Niko ne razume zašto sam je odbio. Pogledaju mene, pa pogledaju nju i onda mi se smeju. Ali kažem vam - da je sa mnom u sobi bila i mis Rumunije, ja više ne bih mogao. Barem ne dok mi pod vratom drži nož”, dodao je ovaj oženjeni čovek i otac troje dece.

Policija je pokrenula istragu.

Izvor: Vesti online

Нема коментара:

Постави коментар