29. 8. 2012.

Napustio Volstrit da gaji marihuanu


Bankar Derek Piterson je posle decenije provedene na Volstritu napravio veliki zaokret - sada kaže da Volstrit ne može da se takmiči sa "marihuana biznisom".

Nakon decenije provedene u investicionom bankarstvu, krajem 2009. godine, Piterson je shvatio da njegov prijatelj od laboratorije u kojoj se legalno uzgaja marihuana za medicinske svrhe zarađuje mnogo više. Čista zarada je bila neverovatnih 18 miliona dolara godišnje, što je mnogo više od Pitersonovih 400.000 dolara koje je zarađivao u Morgan Stenliju.

"Mesto je bilo veličine Starbaksa i svakodnevno je dolazilo oko 900 pacijenata. Ja sam se bavio finansijama, počeo sam da istražujem i da tražim proizvode koji bi mogli da se koriste u ovoj industriji", kaže Piterson.

On je kao dodatni posao u maju 2010. pokrenuo kompaniju "GrouAp tehnologije" koja se bavi prodajom po sistemu "ključ u ruke" mobilnih prikolica koje su potpuno opremljene za proizvodnju medicinske marihuane.

Morgan Stenli ga je otpustio sedam meseci kasnije zbog toga što je imao posao sa strane. Peterson tvrdi da je to bilo nepravedno, jer i mnoge njegove kolege imaju dodatne poslove.

Ipak, nije mu mnogo smetalo, odlučio je da ne traži novi posao na Volstritu, već se potpuno posvetio svom novom poslu. Uz pomoć jednog investitora Piterson je firmu pripojio "Tera Tek" korporaciji.

"To je bila zastrašujuća odluka, deset godina sam gradio karijeru, imao sam sedmocifrene bonuse, ali sam uz podršku porodice odlučio da napravim taj korak. Znam da su moje kolege mislile da sam lud", rekao je Piterson.

Pored prodaje prikolica za od 30.000 do 80.000 dolara, njegova kompanija pravi i dodatnu opremu, stvara nove tehnologije, a napravili su čak i aplikaciju za Ajfon koja omogućava uzgajivačima da "daljinski" prate kako im napreduju usevi.

Tera Tek za 2012. prognozira prihod od više od milion dolara.

Izvor: B92

Нема коментара:

Постави коментар