6. 6. 2013.

Vrana teroriše Banjalučane, napada u brišućem letu


Stanovnici Srpske ulice u centru Banjaluke već danima žive u strahu, jer ih napada vrana koja vreba sa drveta i obrušava se na njih čim izađu iz kuće.

„Vrana bukvalno napada čim izadjem iz kuće, kao da čeka na krošnji dok ne naidje žrtva. U letu mi se obruši na glavu, pa me udari kljunom toliko jako da osetim užasan bol. To se dešavalo i meni i mom sinu. Ne znam ni sama šta da radim, jer sam tražila da neko izadje na teren, ali se sve svelo na moje pokušaje“, rekla je jedna Banjalučanka dnevniku „Nezavisne novine“.

Ona je dodala da je zvala komunalnu policiju, ali da su joj u toj službi kazali da ne mogu da joj pomognu.

„U životu nisam mogla da zamislim da iz sopstvene kuće neću smeti da izadjem zbog ptice“, rekla je Banjalučanka.

Kako navodi banjalučki list, „noćna mora ove žene“ i njenih suseda mogla bi da potraje još sedmicama, s obzirom da stručnjaci smatraju da ptica napada zato što je u blizini gnezdo sa mladima, ili jajima, na kojima vrane leže čak 27 dana.

„U blizini mesta gde napada ta vrana nalazi se gnezdo, što vaša čitateljka možda nije videla. Tako da, kada vidi pokret građana u blizini gnezda, vrana se spušta kao lovački avion prema osobi. Bilo je slučajeva da su vrane u Zagrebu povredile ženu“, rekao je profesor na Šumarskom fakultetu Univerziteta u Banjaluci Dragutin Matarugić.


Izvor: Tanjug




Нема коментара:

Постави коментар