25. 6. 2013.

Draga Saveta, imam 77 godina i već 15 godina nisam ništa ono! Deda iz Pančeva


Draga Saveta, imam 77 godina i već 15 godina nisam ništa ono…znaš već šta. Nedavno je u moju zgradu stigla jedna predivna ženica, takoreći baka, i ja sam ponovo počeo da se radujem svakom novom jutru, ptičijem cvrkutu, poštaru… Želim da je uhvatim za ruku, milujem pogledom, mirišem joj kosu. Da li sam zaljubljen? Deda iz Pančeva

Saveta: Mani me čiča romantike. Ako osećaš drhtavicu u stomaku i klecanje u kolenima, pre nego što se oduševiš da ti se vratila ona snaga najbolje je da konsultuješ lekara. Možda je u pitanju  artritis, ili si dobio kilu. Čovek u tvojim godinama mora biti spreman na sve. Ko još u 21. veku sluša cvrkut ptica… pogotovo u ekološki sjebanom Pančevu. I zar te nisu obavestili da poštari već odavno ne nose penziju. Možda si se ti zaljubio u poštara, koji ti liči na bakutu. Hej, deda, pa ti si gej! Još gore, ti si Džej!

Izvor: Press

Нема коментара:

Постави коментар