29. 6. 2013.

Najpoštenija žena na svetu: Pronašla i vratila dijamante vredne 32 miliona dolara!


Kineskinja Fu Žuli je verovatno najveća poštenjačina na svetu jer je pronašla i vlasniku vratila dijamante vredne 32 miliona dolara koje je on izgubio u jednom kafiću u Hong Kongu!

Žulijeva kaže da je tokom sajma nakita i dragog kamenja u tom gradu otišla da pojede sladoled u jednom od kafea i da je tamo pronašla vrećicu punu nebrušenih dijamanata.

- Otišla sam do kafića kako bih se odmorila uz sladoled. Tamo sam videla neke strance. Razgovarali su neko vreme, a posle su izašli iz kafea. Kada su čistači došli da počiste njihov sto, videla sam crnu vrećicu koja je ostala pored stola za kojim su sedeli. Otvorila sam vrećicu i videla da su unutra nebrušeni dijamanti koji vrede između 65.000 i 130.000 dolara - kaže Žulijeva, koja je i sama poznavalac nakita i dragog kamenja.


Ona je dodala da je odlučila da ostane u kafiću i sačeka vlasnika dijamanata.

- Posle kraćeg vremena dojurio je jedan muškarac. Košulja mu je bila mokra od znoja, a lice potpuno bledo. Dala sam mu dijamante, a on mi se zahvaljivao - kaže Žolijeva, koja je na pitanje da li je razmišljala da zadrži dijamante odgovorila odrečno.

- Nije mi ni palo na pamet da ukradem dijamante jer znala sam koliko vrede. Poštena sam i jednostavna osoba i verujem u iskrenost i dobrotu – rekla je najpoštenija žena na svetu.

Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар