24. 6. 2013.

Spavala sa 370 muškaraca: Seks joj oduzeo 13 godina života!


Britanka Sej Kolade bivša je zavisnica od seksa, a tvrdi da je u proteklih 13 godina spavala je sa 370 muškaraca: prvi put kada je imala samo 13 godina. Nedugo potom postala je opsesivna.

- Seks mi je oduzeo 13 godina života – kaže 35-godišnja Sej.

U 17. godini počela je vezu sa Polom koji je imao 31 godinu. Tada je počela da koristi seks kao borbu protiv usamljenosti. Bar je tako mislila. Počela je da izlazi po barovima i da vara Pola makar jednom nedeljno. Ukoliko nije imala seks, osećala se kao da je ružna, bezvredna.

Iste godine je zatrudnela i rodila sina Andrua.

- Rekla sam Polu da je njegovo dete iako sam u glavi imala sumnje. Kada sam se porodila pokušala sam da mu budem verna. Želela sam seks sa njim četiri-pet puta dnevno, ali njegova pažnja mi nije bila dovoljna – priseća se Seji.


Prevarila ga je, kaže, tri puta za šest meseci, a potom opet zatrudnela. Nije bila sigurna ko je otac deteta. Pre pet godina dotakla je dno i odlučila da potraži pomoć nakon što je izgubila krov nad glavom, zarazila se i izgubila posao.

- Krenula sam na sastanke odvikavanja i učestvovala u 12 programa rešavanja problema zavisnosti od seksa – kaže ona, i dodaje:

- Već četiri godine nisam imala odnos sa muškarcem i sada pomažem drugim devojkama koje imaju isti problem. Zavisnost od seksa je nešto što se veže sa muškarce, međutim, ja sam dokaz da nije uvek tako – kaže Sej.

U tih 13 godina, dodaje, postala je sebična, destruktivna i depresivna. Danas, ona nudi pomoć preko svoje veb-stranice svim osobama koje imaju sličan problem.

Izvor: Telegraf

Нема коментара:

Постави коментар