19. 8. 2013.

Potpuno gola dubila na glavi i dojila ćerku: Ne kajem se što sam objavila fotografiju!


Ejmi Vudruf, koja je u aprilu 20011. godine objavila fotografiju na kojoj potpuno gola stoji na glavi i doji svoju ćerku Naiju, rekla je da se uopšte ne kaje što je zbog toga.

Ejmi živi na Havajima u zajednici u kojoj nije obavezno nositi odeću, pa je tako pre dve godine stajala na glavi kada je njena ćerka dopuzala do nje.


"Ja sam samo odrađivala svoje vežbe kada mi se ćerka prišuljala. Bila je u travi s tatom i jednostavno nije mogla odoleti. Inače, ovo se događa stalno", ispričala je Ejmi za Bebi centar.

"Kad vam je dojka napolju i beba u blizini, ona će napraviti sve da do nje dođe! Ja pišem blog godinama i ova fotografija je bila samo način da sa svetom podelim prekrasan trenutak koji je ulovljen", rekla je Ejmi i dodala da ne žali što je objavila fotografiju, jer je uprkos nekim kritikama naišla i na veliku podršku.


Izvor: Press online

Нема коментара:

Постави коментар