27. 8. 2013.

Tužno: Dečak (14) zarobljen u telu stogodišnjaka!


Ali Husein je 14-godišnji dečak iz Indije koji boluje od teške bolesti zbog koje ubrzano stari. Tako već sada ima telo 100-godišnjaka, procenjuju stručnjaci. On stari čak 8 puta brže od zdravih ljudi.

Dečak je izgubio čak pet članova porodice zbog ove opake bolesti koja pogađa samo retke. Progerija mu je oduzela dva brata i tri sestre. Ona uzrokuje ubrzano starenje, a često je prate razna stanja i bolesti poput artritisa, problema sa srcem i očima.

Oboleli obično ne žive mnogo duže od 20 godina.

- Jako želim da živim  i nadam se da negde postoji lek za moje stanje. Želim da živim duže i zbog svojih roditelja, teško mi pada pomisao da će opet patiti. Ovo je bio težak život, posebno od kad su me napustila moja braća i sestre. Jedino što želim jeste ponovo da budem u društvu nekog sličnog meni – rekao je hrabri Ali.


Njegovi roditelji, Nabi Husein (50) i Razia (46) stupili su u dogovoreni brak pre 32 godine. Njihova deca Rejana, Iqramul, Gudija i Rubina sva su preminula od ove teške bolesti.

Život u siromaštvu sa teško bolesnom decom bio je mučan i pun problema. Sva deca su morala da odustanu od školovanja jer su bili podvrgnuti svakodnevnom ruganju i maltretiranju.

Četrnaestogodišnji Ali je sada ostao sam. Svoje vreme provodi u društvu dve zdrave sestre i svoje majke, a kaže da se oseća kao da na svetu ne postoji više niko poput njega.

Nedavno su se pridružili organizaciji SB Devi Charity koja pomaže finansiranje komplikovanog Alijevog  lečenja. Upravo je preko njih saznao za godišnje okupljanje obolelih od progerije koje se održava u Velikoj Britaniji, pa je rekao kako se nada da će moći da učestvuje.



Izvor: Telegrf


Нема коментара:

Постави коментар